Veelgestelde vragen

Laagste prijsgarantie GoToBags 

Wat houdt de laagste prijsgarantie in bij GoToBags?

GoToBags garandeert de laagste prijs. Indien u het betreffende artikel tóch ergens anders voor een lagere prijs aantreft, dan vernemen we dat graag van u. We passen dan niet alleen voor u de prijs aan, maar voeren deze wijziging dan door in onze verkoopprijzen.

Let op: er zijn wel een aantal voorwaarden:

- Het gaat om de prijs inclusief levering en/of bezorgkosten
- De betreffende artikelen zijn bij de andere partij op voorraad
- De prijs is online aantoonbaar
- Het betreft nieuwe artikelen

Hieronder staan deze voorwaarden verder uitgelegd. Als hieraan voldaan wordt, passen we de verkoopprijs voor u aan.

Bovendien verloten we iedere maand een mooie accessoire onder de tipgevers.

Inclusief levering en bezorgkosten

Veel winkels en webshops bieden artikelen aan voor prijzen waarbij de kosten voor levering en/of bezorging niet meegenomen zijn. Deze kosten worden dan gedurende uw bestelling alsnog aan u doorberekend. In Nederland bezorgen wij bestellingen kosteloos bij u thuis.

Soms wordt een artikel elders voor een lagere prijs aangeboden, terwijl dit artikel bij hen al niet meer op voorraad  is. Deze prijs representeert dan niet de actuele waarde. 

Online aantoonbaar

Specifieke of persoonlijke prijsafspraken gelden niet. De prijs van het artikel dient op internet aantoonbaar te zijn.

Nieuwe artikelen

De laagste prijsgarantie geldt alleen voor nieuwe artikelen, dus niet op showmodellen of tweedehands artikelen. 

Heeft u een artikel ergens anders voor een lagere prijs gezien en wordt aan de hierboven genoemde voorwaarden voldaan? Neem dan contact op met ons. Stuur een e-mail naar info@gotobags.nl of bel 023-7515712.

 

Moet ik verzendkosten betalen?

Bestellingen worden gratis bezorgd in Nederland.  Voor verzending naar België en Duitsland rekenen wij € 6,50 verzendkosten.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je hebt het recht om de ontvangen goederen binnen 30 dagen aan Gotobags.nl te retourneren. Meld je retourzending altijd van tevoren even per e-mail aan. Stuur het artikel ongebruikt en onbeschadigd in de originele verpakking terug, deugdelijk verpakt en voldoende gefrankeerd, samen met een kopie van de factuur. Je krijgt in dit geval naar wens een vervangend artikel toegestuurd of het aankoopbedrag met de (retour) verzendkosten teruggestort.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van bestelde artikelen is vandaag voor 17.00 uur besteld morgen in huis. Indien de levertijd langer is, nemen wij contact met je op.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

De kosten van het retourneren zijn voor Gotobags.nl. Je kunt het natuurlijk terugbrengen bij ons winkel in Haarlem. Mocht je de tas willen ruilen voor een andere tas, dan zijn de (retour) verzendkosten naar GoToBags.nl voor GoToBags. De verzendkosten van de nieuwe tas naar jou nemen wij ook voor onze rekening.

Hoe wordt de bestelling bezorgd?

Je bestelling wordt bezorgd met PostNL.

Wat is iDeal?

Met IDEAL kun je vertrouwd en veilig je aankopen betalen op basis van de specifieke beveiligingsmethode van je eigen bank. Zodra je wilt betalen, word je doorgelinkt naar het inlogscherm van je eigen bank waar u de betaling kunt afronden.

-